تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد

  • کد خبر: ۲۷۲۶
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: در حال حاضر دو خط مترویی یک و دو، خط یک با ۲۵ کیلومتر طول و خط دو با ۱۳ کیلومتر طول مجموعا به طول ۳۸ کیلومتر خط ریلی با ۳۴ ایستگاه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران مشهد مقدس هستند
وحید مبین مقدم در گفتگو با شهرآرا نیوز بااعلام این خبر افزود: ایستگاه شهید کاوه نیز تا زمان افتتاح رسمی جابه جایی مسافر را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: سر فاصله رسیدن قطار به عبارتی زمان انتظار مسافربین ۴ تا ۸ دقیقه در خط یک متغیر است اگر خط شلوغ‌تر باشد سر فاصله رسیدن قطار را به ۴ دقیقه می‌رسانیم. در خط دو زمان و سر فاصله رسیدن قطار ۱۰ دقیقه است.
وی با بیان اینکه در سه روز از سال مصوبه شورا برای افزایش ساعت خدمات دهی وجود دارد افزود: برای افزایش ساعات کار برای روز‌های خاص، سه روز در سال را مصوبه داریم و برای سایر روز‌ها بستگی به رصد وضعیت شلوغی و مسافر ساعات کار را افزایش می‌دهیم.
وی در خصوص اینکه خطوط مترو با توجه به استاندارد‌های بین المللی ساخته شده است ادامه داد: برای همه بحران‌ها واتفاقات احتمالی نیرو‌های ما آموزش دیده اند علاوه بر آن در طول سال ما مانور‌های متعددی در این حوزه انجام می‌دهیم و تجهیزات مناسب هر بحرانی اعم از سیستم اعلام حریق در تمام اتاق‌ها و ایستگاه و سیستم اطفای حریق را داریم.
وی در خصوص فرهنگسازی برای استفاده بیشتر مسافران از این نوع حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: مترو خواصش همراه خودش است، اولین و مهم‌ترین مزیت ان برنامه ریزی زمان بدون ترافیک است.
وی ادامه داد: اگربهعنوان مثال شهروندی یک مسیر را هر روز ظرف ۲۲ دقیقه طی می‌کند این دقایق برای هر روز همین است
وی گفت: زمان با سفر مترویی قابل برنامه ریزی است و همین عامل به تنهایی کامل‌ترین دلیل برای برنامه ریزی سفر با مترواست
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->